wtorek, 11 grudnia 2012

porządny kopniak po cichutku

Wczoraj obejrzałam chyba z 10 odcinków "sześć stóp pod ziemią" i padły tam słowa,które odzwierciedlały to,co stało rano..."wszyscy wymieniamy ludzi.Rotacja następuje z różną częstotliwością"
Coś mnie podkusiło,może głupia troska po prostu i zadzwoniłam.Usłyszałam,ze właśnie zostałam wymieniona na inny model.Jak jeździłam,załatwiałam i ogólnie chciałam,żeby było dobrze,to było ok,ale gdy w końcu chciałam coś dla siebie,to dostałam kopa w...wiadomo co.Chyba po prostu za bardzo się zaangażowałam.Nie watro pomagać.Trzeba robić tylko tyle,ile trzeba-pracować,nie pomagać.
Ale nie ma tego złego...





No dobra,nie zrobiłam tego wszystkiego wczoraj.Ale jedna czapka i 1,5 zawijaka to jest chyba rekord.
A te czekają na odbiór.Następne "w drodze".
A we czwartek idę na zakupy.Trzeba sobie czasem humor poprawić.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz